Hej

Gud...Gissa vad min da bestod av? Fixat kompisars bloggar! www.jummea.blogg.se
och www.nextshitnow.blogg.se läs de! Aja, vi har studiedag imorgon så jag ska till pappas jobb. När jag visade det jag hade gjort med bloggarna och med alla koder han ba"du borde jobba hos oss" jag ska till praoua imorgon, vill ha lönXD sen han ba"är det fler som vill ha hjälp så borde u ta betalt"XD!!! Kan inte ladda upp bild eftersom den här datan är det nåt knas påXD men aja imorgon kmmer bilden på nya tröjan från new yorker. Då har jag MIN laptop! God natt nu!

PS papa vill att vi ska gå upp och kolla på sverige-finland. jag ba"Men gå upp själv och kollla jag villl sova!"
han ba" Jag vill ha en kompis" Jag ba -.-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0