Michael Jackson

HELLU! Min kompis Sonia har bett mig lägga upp en sak som är faktiskt ganska intressant...

Stora nyheter! Det är en riktigt bra chans att detta är den sista TIAI uppdatering som kommer att behövas, innan MJ är redo att "Return"! Läs detta noggrant, och uppmuntra andra hoaxers att läsa den, så att vi alla kan vara redo för den stora dagen. ?

1. The Wicked Witch liknar Michael lite, va? 2. Det står '' I'll be back soon '' i hörnet. Vad ska det betyda??

1. MJ har 3 dödscertifikat, tycker du det är normalt?!?

2. Han sa en gång såhär: '' "Let Me Breathe In My own Time! And i Will Come Back In! I'll button my shirt, my jacket. I'll look around a little bit, play with them.

Snap My Finger and Maybe then BAM! ''

Button my shirt betyder i gammalt språk att man DÖR.

Kommer han dö och sedan komma tillbaka? Det är ju det vi alla tror.

3. ''And now I have told you before it comes, that when it does come to pass, you may believe.''

4. ''The truth is not waiting to be found, it is waiting to be believed.''

Jag tackar er så mycket för att ni tog er tid att lyssna på mig. / Amy

Hej, det är Amy. Jag är som sagt värd för min sida, This Is Also It. Jag vill tacka alla som har stöttat mig och skickat in ledtrådar och ens brytt sig om vad jag har att säga. Ni är bland dom enda som verkligen har lyssnat på mig. Jag är er evigt tacksam.

Det här kanske blir den sista uppdateringen jag kan ge er, eftersom Michael kanske återvänder redan imorgon (15 januari).

Hej, det är Amy( hon som håller det här). Jag är som sagt värd för min sida, This Is Also It. Jag vill tacka alla som har stöttat mig och skickat in ledtrådar och ens brytt sig om vad jag har att säga. Ni är bland dom enda som verkligen har lyssnat på mig. Jag är er evigt tacksam.

Det här kanske blir den sista uppdateringen jag kan ge er, eftersom Michael kanske återvänder redan imorgon (15 januari).

Det här är en uppdatering som innehåller 18 delar, och jag vill att ni som bryr er läser allt(men jag kommer inte skriva upp alla 18 delar men några).

Del 4: Konst är nyckeln

Ni kan ha sett på MJalive999's kanal på Youtube att hon har lagt upp en video som visar hemligheter bakom konst som Michael beställde dagar innan han dog.

The Donut Girl och The Wicked Witch.

det var allt! från sonia och mej...tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0